ما را محبوب کنید
دانلود بازی جدید لوتی وار 1.0 - جدیدترین نسخه بازی لوتی وار
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید لوتی وار 1.0 - جدیدترین نسخه بازی لوتی وار

بازی لوتی وار درباره هنرپیشه فیلم فارسی است که شما نقشش را بازی خواهید کرد

بازی به سبک مبارزه‌ای (فایتینگ) سه بعدی است و شما باید در نقش هنرپیشه فیلم های اکشن، حریفها و سیاه لشگرها را از پیش راه بردارید.

این بازی در حالیکه کنترل ساده ای دارد و براحتی با یک انگشت قابل بازی است، هیجان بالایی دارد اما رسیدن به مراحل بالا احتیاج به تمرکز و تمرین دارد.

شما چهار حرکت اصلی دارید: ضربه به سر حریف، ضربه به شکم حریف، دفاع بالا و دفاع پایین و چهار حرکت ویژه: چک، پخ! ضایع کردن و عربده کشیدن! پس از شکست دادن هر حریف اورا به پول خورد (سکه) تبدیل میکنید.

محیط بازی نوستالوژیک ساخته شده و شما را به پشت صحنه ی ساخت فیلم های سیاه و سفید می برد. داستان بازی درباره‌ی کارگردانی است که سبک متفاوتی در فیلم سازی دارد و به همین خاطر خیلی‌ها او را دیوانه می‌نامند و مخالفان زیادی دارد که سعی می کنند مانع ساخت فیلم‌هایش شوند...

هر مرحله ماموریت مخصوص به خود را دارد و استراتژی بازی با توجه به آن فرق خواهد کرد. در انتهای بازی حالت بی انتها باز خواهد شد و بر اساس انتخابهای داستانی شما، جایزه‌ای مخصوص به شما داده می‌شود. پس از آن شما می توانید امتیازهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


دانلود با لینک مستقیم     حجم: 16.13 mb


 



موضوعات مرتبط: +بازی ها , هیجان انگیز , ,
برچسب‌ها: لوتی وار , دانلود بازی لوتی وار , بازی لوتی وار برای اندروید , دانلود بازی ایرانی جدید , بازی ایرانی لوتی وار , دانلود بازی اندروید , بازی , اندروید , بازی اندروید لوتی وار جدیدترین نسخه ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/